Sunday, November 14, 2010

SENI FOTOGRAFI

Blog ini memuatkan hasil karya fotografi saya untuk dikongsi bersama teman-teman. Bagi memantapkan lagi karya dalam seni fotografi ini saya harap dapat bantuan dan tunjuk ajar dari rakan-rakan yang telah lama berkecimpung dalam kerjaya atau yang meminati seni fotografi.

Saya percaya diluar sana ramai rakan-rakan bekas pelajar sekolah, universiti dan juga rakan sekerja mahupun sesiapa saja yang meminati seni fotografi. Semakin hari semakin ramai yang saya temui dan mereka semua memiliki kamera dan peralatan yang lengkap seperti lensa yang canggih, flash, tripod dan sebagainya yang menjadikan mereka kelihatan begitu lengkap dan bersedia untuk merakamkan detik-detik indah dan juga sesuatu imej yang amat bermakna.

Saya baru saja cuba berjinak-jinak dan pastinya hasil kerja saya belum setanding dengan rakan-rakan yang telah lama memiliki kamera dan peralatan lengkap seperti seorang profesional fotografer.

No comments:

Post a Comment